Ροή Αναρτήσεων

Aίολος Αστακού: Εξελίξεις μετά την νέα ήττα; Την θέση του επί του θέματος εξέφρασε ο Αντιπρόεδρος Αλέξης Φραίμης





Η νέα ήττα του Αιόλου Αστακού από τον Εθνικό Πειραιά ίσως αποτελέσει την απαρχή για εξελίξεις και πιθανόν διορθωτικές κινήσεις . Η ομάδα δεν είναι στα καλύτερα της και αυτό φαίνεται μέσα στο γήπεδο..Ήδη ο αντιπρόεδρος της ομάδας Αλέξανδρος Φραίμης πήρε δημόσια  θέση με μια ανάρτηση του στην προσωπική του σελίδα στο Facebook. Να τι έγραψε:

"Διάλεξα την προσωπική μου σελίδα για να εκφράσω δημόσια την άποψη μου σχετικά με την μέχρι σήμερα πορεία του ΑΙΟΛΟΥ στην Α2 καθότι αποτελούν ατομικά δικά μου συμπεράσματα και όχι απόψεις του Διοικητικού Συμβουλίου .Φυσικα η άποψη μου αυτή θα τεθεί υπόψη και στα αλλά μέλη του ΔΣ για να παρθουν αποφάσεις . Είναι σίγουρο οτι στο αγωνιστικό τμήμα έγινε μεγάλη προσπάθεια προσαρμογής και συνοχής των παιχτών , παλαιών και νέων . Τα αποτελέσματα δεν δικαιώνουν τις επιλογές . Η πορεία είναι επικίνδυνα καθοδική , τέτοια που στους αμεςως επόμενους αγώνες η ομάδα ίσως βρεθεί σε χειρότερη θέση και δη στις τελευταίες θέσεις της βαθμολογικής κατάταξης . Σε καμία περιπτωςη έως σήμερα δεν επιτυγχάνεται ο στόχος που είχε γίνει γνωστός στους υπεύθυνους πριν την μεταγραφική περίοδο . Από την μια θα πρεπει να μπουν στην άκρη ηθικές αναστολές με παράταση ανέχειας και από την άλλη η διοίκηση θα πρεπει να επιβάλει τον κανονισμό. Το Σίγουρο είναι οτι Κανείς δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένος καθόσον μιλάμε για επαγγελματίες ενώ είναι επιβεβλημένη η διορθωτική αλλαγή στο όλο ΤΕΑΜ . Ως Αντιπρόεδρος της ομάδας είμαι έτοιμος να αναλάβω το μερίδιο της ευθύνης μου αλλά πριν συμβεί δεν θα αφεθεί τίποτα στην τύχη του . Πιστεύω οτι θα υπάρξουν πρέπουσες εξελίξεις τις επόμενες ημέρες, μετά το αυριανό συμβούλιο."


Δραγαμέστο Νέα | Κατασκευή By web | Designed By WEBSMALL.EU

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.