Ροή Αναρτήσεων

Παναγιώτης Στάικος: Σήμερα δεν νίκησα εγώ, αλλά η Κοινωνία. Εγώ απλά αισθάνθηκα μια μικρή δικαίωση.

                                         
Σήμερα και ώρα 1:00 το μεσημέρι στην πλαϊνή πλευρά του Ιατρείου μου, όπου υπάρχει ένα ΚΑΦΕ ΜΠΑΡ, ένας συμπολίτης μας 50 ετών γλίστρησε και αφού κτύπησε σε μια κολόνα, έπεσε κάτω αναίσθητος, με αρκετό αίμα στο κεφάλι του και στο έδαφος. Σημειωτέο ότι ο τραυματίας αυτός, έχει χειρουργηθεί στον εγκέφαλο μετά από βαρεία κρανιοεγκεφαλική κάκωση, έχει ιστορικό επιληψιών, έχει χειρουργηθεί από καρκίνο λάρυγγα και έχει μόνιμη τραχειοτομή, ένεκα της οποίας δεν μιλάει και ένεκα των προβλημάτων υγείας, ανεργίας κλπ είναι και πότης.
Τότε ο ιδιοκτήτης του καταστήματος πήρε τηλέφωνο στο Κέντρο Υγείας Αστακού,  ζητώντας αμέσως ασθενοφόρο. Η απάντηση ήταν, ότι δεν έχουμε οδηγό στην βάρδια.
Τότε έτρεξε κάποιος θαμώνας στο Ιατρείο μου και μου είπε να πάω αμέσως στο ΚΑΦΕ ΜΠΑΡ. Εγώ, αφού ζήτησα από τους ασθενείς που ήταν στο Ιατρείο μου να περιμένουν λίγο, έφθασα αμέσως στο σημείο και βλέποντας την κατάσταση του τραυματία και γνωρίζοντας πολύ καλά και το ιστορικό του, πήρα τηλέφωνο τον Δ/ντη του Κ.Υ Οδοντίατρο κύριο Αλέξανδρο Σιακαμπένη, όπου του εξήγησα, ότι πρέπει να έλθει αμέσως το ασθενοφόρο.
Όταν μου είπε ότι ψάχνουν να βρουν τον οδηγό, εγώ του απάντησα, ότι έρχομαι εγώ γρήγορα να το πάρω εγώ, όπως και έκανα.
Όταν έφθασα στο Κ.Υ, ο κύριος Σιακαμπένης, είχε πάρει ο ίδιος τα κλειδιά του ασθενοφόρου και μου είπε, προχώρησε και σε ακολουθώ. Και σε δυο λεπτά είχαμε φθάσει στον τραυματία, όπου είχε φθάσει με το δικό του αυτοκίνητο ο συνάδελφος Επιμελητής του Κ.Υ κύριος Κούστας από την στιγμή που έφευγα για το ΚΥ.
Στην συνέχεια αφού τον βάλαμε όλοι μαζί πρώτα στο φορείο και μετά στο Ασθενοφόρο, οποίο οδήγησε και πάλι ο Δ/ντης του Κ.Υ κύριος Σιακαμπένης, όπου αφού πρώτα του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες, στην συνέχεια διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Μεσολογγίου με συνοδεία Γιατρού και τον οδηγό του Ασθενοφόρου, ο οποίος ήρθε στο ΚΥ.
Συγχαρητήρια λοιπόν στον Δ/ντή του ΚΥ Αστακού κύριο Σιακαμπένη, στον Επιμελητή κύριο Κούστα και σε όλους στο Κ.Υ., που επιτέλους έκαναν το σωστό.!!!
Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί αυτό δεν έγινε από την αρχή και έγινε ύστερα από την έντονη προειδοποίηση, ότι πήγαινα εγώ να το πάρω .!!!!
Όπως δεν καταλαβαίνω, γιατί αυτό που έγινε με αυτό το περιστατικό, γιατί να μην είχε γίνει και με το περιστατικό με την διάτρηση στομάχου και έγιναν τόσες παρεξηγήσεις.
Μήπως τελικά οι συνάδελφοι στο Κ.Υ αντιλήφθηκαν, τι θα είχε συμβεί με το τραγικό περιστατικό του τροχαίου, εάν είχαν πάει πρώτα στο Κ.Υ. και τους έλεγαν, ότι δεν έχουμε ασθενοφόρο και πηγαίνοντας μόνοι τους, συνέβαινε το θανατηφόρο τροχαίο στο Λεσίνι, τι τους περίμενε;;;.!!!! 
Και πάλι Συγχαρητήρια και Καλή Αρχή κύριε Δ/ντά του Κ.Υ. ΑΣΤΑΚΟΥ, αγαπητέ μου φίλε Αλέξανδρε.!!!!

Αστακός 7/10/2016

Dr. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΪΚΟΣ



Δραγαμέστο Νέα | Κατασκευή By web | Designed By WEBSMALL.EU

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.