Ροή Αναρτήσεων

Παναγιώτης Στάϊκος:Η απάντησή μου στην υποτιμητική παρέμβαση προς το πρόσωπο μου στον κύριο Τριανταφφυλάκη.

Αγαπητέ μου συνάδελφε και  φίλε  Γιάννη
Εγώ να δεις πόσο θλίβομαι για την κοινωνική και ανθρώπινη  αναλγησία, η οποία επεδείχθη  χθες χάριν  της τυπολατρίας .

Εγώ  ποτέ στην σταδιοδρομία μου ως Γιατρού δεν λειτούργησα με νοοτροπίες σιναφιού. Και αυτές οι νοοτροπίες σιναφιού , των Δικηγόρων , των Μηχανικών , των Γιατρών, του Φωτόπουλου της ΔΕΗ , του Μπαλοσόπουλου των ΟΤΑ  και άλλων είναι  που φέρανε την Χώρα σε αυτά  τα χάλια .
Είναι δικαίωμα σου να υπερασπιστείς  την κυρία Πρεμέτη .
Δεν είναι δικαίωμά σου όμως ,να μας λες ότι μας κάνει χάρη , που έρχεται όπως και άλλοι Γιατροί και κάνουν εφημερίες  στο Κ.Υ. Αστακού , γιατί απλούστατα είναι υποχρεωμένη από την Υπηρεσία της . Στους ασθενείς οι Γιατροί δεν κάνουν  χάρη ,αλλά τους υπηρετούν με σεβασμό , αγάπη και αυταπάρνηση .!!!!
Τι από αυτά έκανε η κυρία Πρεμέτη σε έναν ασθενή με διάτρηση στομάχου , ο οποίος ήταν κάθιδρος  και κάτωχρος από τον πόνο.!!!!   
Καλέ μου φίλε Γιάννη
Καλά πιστεύεις , ότι επάνω στην ένταση του περιστατικού παρασύρθηκα ή έχω  τόσο χαμηλό δείκτη νοημοσύνης , που θα έσπαγα το Ιατρικό Απόρρητο και μου μιλάς εμένα για  ηθικές , κοινωνικές  και ποινικές, απειλώντας μάλιστα και τα τοπικά blogs  ότι αφιλτράριστα έκαναν την ανάρτηση του κειμένου μου    . Δεν νομίζεις ότι αυτό είναι μια έμμεση προσβολή προς το πρόσωπό μου;
Σαφώς είχα την έγκριση  του ασθενή ,της γυναίκας του και του αδελφού του , οι οποίοι ήταν εξοργισμένοι  με την κυρία Πρεμέτη.
Εγώ  όταν πήγαινα να πάρω το ασθενοφόρο , γνώριζα πολύ καλά τις όποιες  Αστικές ή Ποινικές  ευθύνες προέκυπταν ,από ότι μπορούσε  να συμβεί και ήμουν απόλυτα έτοιμος να υποστώ τις  όποιες κυρώσεις , τις οποίες όμως έβαζα σε  δεύτερη μοίρα μπροστά στην ζωή του ασθενή .!!!
Φίλε Γιάννη .
Πάντα πίστευα  ότι οι επιστήμονες και πολύ περισσότερο ,όσοι   έχουν διατελέσει δημόσια πρόσωπα, όταν κάνουν λάθος, πρέπει να ζητούν  συγνώμη . Όμως όταν κάνουν λάθος  και όχι : <<κερατάδες   και δαρμένοι>>.  
Αγαπητέ μου Γιάννη
Έχεις το  δικαίωμα σου να υπερασπιστείς  την κυρία Πρεμέτη .
Δεν έχεις το δικαίωμα να μου ζητάς να της ζητήσω συγνώμη , από την στιγμή  που ούτε την έβρισα ή την συκοφάντησα ή άσκησα λεκτική ή σωματική βία εναντίον της , ενώ εκείνη με τις φωνές της άσκησε λεκτική βία εναντίον μου και μπαίνοντας μπροστά μου για να με εμποδίσει, ήταν έτοιμη να ασκήσει και σωματική βία ,προκειμένου  να μην πάρω τα κλειδιά του Ασθενοφόρου . Το μόνο που είχε δικαίωμα να κάνει ,ήταν  να καλέσει την Αστυνομία . Εκεί δεν ήταν ούτε για Χωροφύλακας ή Εισαγγελέας.
Αν υπάρχει κάποιος  Φίλε Γιάννη ,ο οποίος  πρέπει να ζητήσει συγνώμη , αυτός δεν είναι άλλος από την κυρία Πρεμέτη .
Με τι μούτρα αλήθεια θα  αντικρύσει στον Αστακό τον κύριο Γιώτη η κυρία Πρεμέτη ;
Αγαπητέ μου Γιάννη με σοκάρεις όταν λες επί λέξει : Τι θα πρόσφερε τα ασθενοφόρο στο συγκεκριμένο περιστατικό ; Και εάν αυτή η οξεία κοιλία δεν ήταν διάτρηση και ήταν μια μεγάλη εμβολή εντέρου και ο ασθενής  σοκαριζόταν μέσα στο VAN  και πέθαινε, τότε τι πα γινόταν( στο Νοσοκομείο μπήκε η διάγνωση της διάτρησης με την ακτινογραφία κοιλίας) ; Τότε να βγάλετε μια ανακοίνωση όλες οι οξείες κοιλίες και τα εμφράγματα να μεταφέρονται με τα αγροτικά , αφού το ασθενοφόρο δεν προσφέρει και πολλά .  
Όλα όσα είπες , που πολλά ήταν προσβλητικά προς εμένα  κρατάω μόνο το πάρα κάτω.
Εάν όπως λες επί λέξει : Συμφωνώ  ότι η ανθρώπινη υγεία  και οι ανθρώπινη ζωή είναι πάνω από όλα ( νόμους , κανόνες , διλλήματα …), εγώ σε ερωτώ  ; Τι πάρα πάνω ή πάρα κάτω έκανα  , από  αυτό πού  λες, ότι πιστεύεις ως Υπέρτατη Αρχή .!!!!!
Και επειδή και εγώ πιστεύω βαθειά σε αυτή την Υπέρτατη αρχή , σου δηλώνω, πώς αν  στο  μέλλον υπάρξει  ανάλογο περιστατικό , εγώ θα το πάρω το ασθενοφόρο  και εσείς φροντίσετε , αν τα καταφέρετε , να  με δείρετε . Θα είναι  τιμή μου  να με δείρετε για ένα τέτοιο περιστατικό .
Τα άλλα περί συστράτευσης  , μαζικών κινητοποιήσεων των φορέων  και των κατοίκων  , θα μου επιτρέψεις να τα χαρακτηρίσω , άλλα λόγια να αγαπιόμαστε , αφού το  ξέρεις πολύ καλά πως σε όλη την Ελλάδα τα ίδια χάλια συμβαίνουν και θα πρέπει  να λειτουργήσουμε με ότι έχουμε  και  με την υπέρ προσπάθεια κάποιων.
Αγαπητέ μου Φίλε Γιάννη
Εγώ δεν ζητώ από σένα να  μου ζητήσεις  συγνώμη , για τα όποια μειωτικά προς το πρόσωπό μου υπήρχαν στην παρέμβασή σου.
Θέλω όμως από εσένα που πιστεύω , ότι εκτός από Άριστος Γιατρός , με  υψηλό αίσθημα ευθύνης επιτέλεσης   του καθήκοντος, διαθέτεις  και ήθος, αλτρουισμό , ουμανισμό , έχοντας παράλληλα  ψυχή και κότσια την επόμενη φορά , που θα υπάρξει  ανάλογο  να το πάρεις εσύ το Ασθενοφόρο . Εσύ . Εσύ .Εσύ .!!!
 Αφού και εγώ στην ηλικία σου το είχα πάρει πολλές φορές.!!!
Αστακός  21/5/2015
Ευχαριστώ για την φιλοξενία  
Παναγιώτης Στάϊκος

Δραγαμέστο Νέα | Κατασκευή By web | Designed By WEBSMALL.EU

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.